Syksyn rästeistä ja uusi matalan kynnyksen kisakurssi

18.12.2023

-Syksyn 2023 rästejä voi käyttää vielä helmikuun 2024 loppuun asti. Varaa tuntisi sähköpostilla. Joulun väliviikolla on vielä rästimahdollisuuksia, ole pian yhteydessä.

-Hallitus on kaavailemassa uutta rästikäytäntöä ensi vuodelle, siitä lisää kun päätös vahvistunee.

Sennujen matalan kynnyksen koulukisa-kurssi

Oletko haaveillut kisoihin osallistumisesta, mutta kynnys ilmoittautua seuran kisoihin on vähän korkea..? Pitäisi voida harjoitellakin samalla hevosella, että kehtaisi ja olisi varmuutta osallistua kilpailuun. Et ehkä myöskään ole halunnut osallistua junnujen kanssa samoihin luokkiin tai kisoihin..?

Nyt JRS:tarjoaa sinulle seuraavanlaisen kurssin. Maanantaisin klo 20-21 max. 6 hengen ryhmässä harjoitellaan oman tasoistasi koulurataa varten suunnitelmallisesti, ja aina samalla hevosella, valmennuksellisella otteella.

-Harjoitellaan radan ratsastusta neljänä peräkkäisenä maanantaina. Koulurata valitaan sinun toiveesi ja opettajan ohjeen mukaan, sinulle sopivalla tasolla . Rata voi olla myös SRL:n merkkisuoritusrata.

-Viidennellä kerralla on kouluradan ratsastuksen teoriatunti sekä kilpailusääntöjen opettelua. Mietitään radan yksityiskohdat, suunnitellaan kisa-asut ja mietitään kisapäivää.

-Kuudennella kurssikerralla on kilparadan suoritus.  Kisoihin suhtaudutaan asiaan kuuluvalla vakavuudella ja pukeudutaan kilpailullisesti - Myös ruusukkeet jaetaan läpi menneille suorituksille. Tämä kerta kestää n. 1,5h eli varaudu 21.30 asti.

-Viimeisellä kurssikerralla kerrataan: on palaute ja mietityttämään jääneiden kohtien uusintaharjoittelu, sekä mahdollisuus tehdä suoritus uudelleen, mikäli varsinaisella kisakerralla meni pipariksi.

Kurssin hinta: 265€ JRS:n jäsenelle jolla on jo toinen vakiokausitunti, 325€ JRS:n jäsenelle, 355€ ei-jäsenelle

Vaikeustaso: Helppo C-A, SRL:n merkit tai koulurata

Asenne: Rohkeasti mutta rennosti mukaan!

Ajankohta: 7 peräkkäistä kertaa maanantaisin klo 20-21: 15.1., 22.1., 29.1., 5.2., 12.2., 19.2., 26.2.

Opettaja: ratsastuksenopettaja Emma Hakkarainen

Ilmoittaudu toimistoon ja varaa paikkasi nyt! Ilmoittautuminen auki 11.1. asti.

Huom, tämän kurssin jälkeen maaliskuussa aloitamme samana ajankohtana (ma 20-21) vastaavan kisakurssin esteratsastuksessa.