Sennuklubi

Sennuklubi on JRS:n senioriratsastajille (yli 18-vuotiaat) suunnattu klubi, joka aloitti toimintansa vuoden 2023 alussa. Tarkoituksena on edistää seuran senioriratsastajien hevostaitoja sekä tukea harrastustoimintaa ja yhteisöllisyyttä järjestämällä kursseja ja tapahtumia liittyen hevosharrastuksen kaikkiin osa-alueisiin.

Sennuklubin tapahtumista ilmoitetaan täällä JRS:n nettisivuilla Tulevat tapahtumat -osiossa etusivulla sekä somessa (Facebook ja Instagram).

Kysy lisää vastaavalta ratsastuksenopettajalta Emma Hakkaraiselta tai seuran sennutoimintavastaavalta Sanna Koskelalta (p. 050 535 6410, sanna.koskela24@gmail.com).

Voit myös jättää palautteen tai tapahtumatoiveen käyttämällä tätä kaavaketta: Sennuklubi palaute/ehdotus