Heppakerho

Suosituissa heppakerhoissamme voi opetella hevostaitoja ja tutustua muihin heppahulluihin junnuihin.

Kuka voi käydä kerhossa?

Kaikki hevosten hoitamisesta kiinnostuneet ovat heppakerhoon tervetulleita; kerhoon voi tulla, vaikka ei kävisikään ratsastustunneilla.

Heppakerhossa on käyminen on ilmaista JRS:n jäsenille! Seuraan kuulumattomat voivat osallistua heppakerhoon 5€:n kertamaksulla ja huolehtimalla tapaturmavakuutuksestaan. Tutustumaan kerhoon voi tulla, vaikka ei vielä olisikaan JRS:n jäsen, tutustumiskerta ei maksa mitään.

Mitä kerhossa tehdään?

Kerhossa tutustutaan hevosten hoitoon teoriassa ja käytännössä koulutettujen ohjaajien opissa. Myöhemmin taitojen karttuessa tavoitteena on suorittaa hoito- ja erikoismerkkejä ja perehtyä syvemmin hevosten hoitotoimiin.

Milloin kerho pidetään?

Kerho kevätkaudella tutusti lauantaisin alkaen 13.1.2024.

Kerho kokoontuu tallin aulassa lauantaisin klo 12. Muutoksista ja peruutuksista ilmoitetaan tällä sivulla ja some-kanavissa.

Kerhon ohjaajina toimivat koulutetut ohjaajat Saga Rajala ja Ilona Kyynäräinen.

Lämpimästi tervetuloa!