Kilpailuavustukset

Järvenpään Ratsastusseura ry tukee vuosittain ratsastajia, jotka edustavat seuraamme oman tallin ulkopuolisissa kilpailuissa sekä oman seuran järjestämissä kisoissa aluetasosta ylöspäin.

Täysimääräistä tukea voi saada JRS:aa edustava ratsastaja, joka on osallistunut seuran tapahtumiin (harjoituskisat, talkoot yms. seuratoiminta) toimihenkilönä tai talkoolaisena vuoden aikana.

Tarkemmat hakukriteerit vahvistetaan vuosittain. Edellisen vuoden kilpailuavustukset tulevat haettaviksi joulu-tammikuussa.

Järvenpään Ratsastusseura ry tukee kilpailevia ratsukoita myös maksamalla aktiivisten kilpailijoiden kilpailuluvat seuraavin edellytyksin:

• Kilpailuluvasta korvataan maksimissaan kansallinen A-lupa, joka siis sisältää myös D-kilpailuluvan (erikseen ei siis voi hakea sekä D- että A- kilpailuluvan takaisinmaksua) samana vuonna.
  • Kilpailuluvan takaisinmaksun perusteena on tietty määrä hyväksyttyjä suorituksia.
  • Edellä mainittujen suoritusten tulee olla vähintään siltä tasolta, jonka kilpailulupaa anoo maksettavaksi.

Lisätietoja aiheesta saat tarvittaessa hallituksen kilpailuvastaavalta!

Menestyksekästä kilpailukautta toivottaen,

JRS ry

Vuoden 2023 kilpailuavustusten hakuohjeet: