Järvenpään Ratsastusseura on Vuoden Ratsastusseura 2022

17.4.2023

Vuoden ratsastusseura - Järvenpään Ratsastusseura ry

Järvenpään Ratsastusseura on ratsastuksen Tähtiseura. Seura on jo vuosia sitoutunut kehittämään toimintansa laatua ja vastuullisuutta. Ratsastuksen Tähtiseurojenkin joukossa seuran vastuullinen toimintamalli epäasialliseen käytökseen puuttumisessa on erityisen laadukas. Seura on suomalaisena ratsastusseurana erityinen sen vuoksi, että se omistaa ratsastuskoulun hevosineen ja on sitä kautta mahdollistanut ratsastusharrastuksen monille.

Seurayhteisö on palkintoja ehdottaneiden kuvailemana positiivinen, inspiroiva, osallistuva ja kannustava. Seuran toiminnasta huokuu ilo ja yhteisöllisyys, kaikki ovat tervetulleita mukaan. Seura palkitaan pitkäjänteisesti luodusta aktiivisesta, laadukkaasta ja monipuolista toiminnasta.

Seuran bussi oli lähtenyt lauantaiaamuna jo aikaisin kohti Hevoset-messuja.

"Meillä oli iloinen joukko junioreita ja senioreita. Olemme tehneet laadukasta seuratoimintaa jo 55 vuotta. Meillä on todella hyvä yhteishenki. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!" seuran puheenjohtaja Jenni Jokipaltio-Jalonen sanoi.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Teksti Suomen Ratsastajainliiton sivulta (linkki)