Estekisakurssi torstaisin TÄYNNÄ

31.1.2024

Estekisoihin valmistava kurssi torstaisin

Oletko haaveillut kisoihin osallistumisesta, mutta kynnys ilmoittautua seuran kisoihin on vähän korkea? Pitäisi voida harjoitellakin samalla hevosella, että kehtaisi ja olisi varmuutta osallistua kilpailuun.

Nyt JRS tarjoaa sinulle seuraavanlaisen kurssin. Torstaisin max. 6 hengen ryhmässä harjoitellaan viimeisellä kerralla tehtävää kisatyyppistä esterataa varten suunnitelmallisesti, ja aina samalla hevosella, valmennuksellisella otteella.

-Harjoitellaan radan ratsastusta ja sen osia neljänä peräkkäisenä torstaina. Tasovaatimuksena pitää olla kokemus muutaman peräkkäisen esteen hyppäämisestä aiemmin.

-Viidennellä kerralla on esteradan ratsastuksen teoriatunti sekä kilpailusääntöjen opettelua. Mietitään radan yksityiskohdat, suunnitellaan kisa-asut ja mietitään kisapäivää.

-Kuudennella kurssikerralla on kilparadan suoritus.  Kisoihin suhtaudutaan asiaan kuuluvalla vakavuudella ja pukeudutaan kilpailullisesti - Myös ruusukkeet jaetaan läpi menneille suorituksille. Tämä kerta kestää n. 1,5h eli varaudu 15.30-17.

-Viimeisellä kurssikerralla kerrataan: on palaute ja mietityttämään jääneiden kohtien uusintaharjoittelu, sekä mahdollisuus tehdä suoritus uudelleen, mikäli varsinaisella kisakerralla meni pipariksi.

Kurssin hinta: 265€ JRS:n jäsenelle jolla on jo toinen vakiokausitunti, 325€ JRS:n jäsenelle, 355€ ei-jäsenelle

Vaikeustaso: Helppo C, re 50cm

Asenne: Rohkeasti mutta rennosti mukaan!

Ajankohta: 7 kertaa torstaisin klo 16-17: 29.2., väliviikko.,14.3., 21.3., 28.3.,4.4., 11.4., 18.4.

Opettaja: ratsastuksenohjaaja Laura Haasala

Ilmoittaudu toimiston sähköpostiin jrs.toimisto@kolumbus.fi ja varaa paikkasi nyt! Ilmoittautuminen auki 23.2. asti.

*4 ilmoittautumista vaaditaan kurssin toteutumiseksi