SRL:n jäsenhuone

Päivitä yhteystietosi Jäsenhuoneessa!

Ratsastusseurojen jäsenillä on mahdollisuus päästä näkemään ja päivittämään omia jäsentietojaan (osoite, puhelinnumero, sähköposti) ja tulostamaan omat avoimet laskunsa. Jäsenhuoneessa voi myös tarkastella suoritettuja merkkejä sekä voimassa olevia kilpailu- ja toimihenkilölupiaan.

Jäsenhuoneelle kirjaudutaan 8-numeroisella jäsennumerolla (Sportti-ID). Jäsenen rekisteritiedoissa täytyy olla toimiva sähköpostiosoite, johon tilataan salasana kirjautumissivulta. Mikäli rekisterissä ei ole sähköpostiosoitetta tai se on väärä, jäsenen tulee olla yhteydessä jäsensihteeriin jrshallitus@gmail.com ja pyytää häntä päivittämään oikea osoite rekisteriin.

Muuttuneet yhteystiedot pystyt päivittämään SRL:n jäsenhuoneen kautta. Osoitteenmuutokset tulevat suoraan maistraatista, mikäli henkilötunnus on tallennettu sporttirekisteriin eikä jäsenellä ole osoitteenmuutoskieltoa.

Linkki Jäsenhuoneeseen:  https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/