HINNASTO

Polttariratsastus 30 min75€
Polttariratsastus 60 min105€
Hevosvuokra (ulkopuoliset kisat)***80/82€

* Kausikortti edellyttää JRS:n jäsenyyttä sekä koko kauden (syys- tai kevätkausi) vakiotuntia (21-25 tuntia). Laskutetaan kahdessa erässä, ja varausmaksu 100€ hyvitetään kauden toisesta laskutuserästä. Maksuja ei palauteta, mikäli ratsastaja haluaa lopettaa kesken kauden.

Ratsastajan sairastuessa vakavasti kesken kauden, ja esittäessään lääkärintodistuksen, on mahdollista sopia ratsastustuntien siirtämisestä myöhempään ajankohtaan, tai vaihtoehtoisesti esimerkiksi perheenjäsen voi ratsastaa käyttämättä jääneet tunnit. Tässäkään tapauksessa maksuja ei palauteta.

Muusta syystä kauden keskeyttäminen: Ratsastajalla on halutessaan mahdollisuus myydä käyttämättömät ratsastustuntisa toiselle JRS:n jäsenelle, jolla on sama jäsenyyslaji, ja joka haluaa ostaa lisätunteja. (Ostava ratsastaja ei voi käyttää ostettuja tunteja oman vakiotuntinsa maksamiseen). JRS ei toimi välittäjänä tuntien myynnissä.

** Sarjalippu on voimassa 6kk ostopäivästä. Edellyttää SRL:n jäsenyyttä tai Green Card-korttia.

*** Kahden kausikorttitunnin hinta.

Yksityistalli

Hinnasto voimassa 1.2.2024 alkaen

Karsinavuokra JRS:n jäsenille***740,00 €/kk
Karsinavuokra muille***790,00 €/kk
Karsinapaikan takuuvuokra *1 kk:n vuokra
Karsinan päivä/vuorokausimaksu30,00 €
Laidunpoissaolon karsinan varausmaksu **        50% vuokrasta
Tarhasuojamaksu / muu lisäpalvelu15,00 €/kk
Kuivaheinämaksu50,00€ /kk
Pesukonemaksu5,00 €/kerta
Varustekaappi sosiaalitilassa50,00 €/vuosi

* 9.8.2023 alkaen. Takuuvuokra maksetaan ennen hevosen tuomista JRS:n talliin, ja se kattaa irtisanomiskuukauden vuokran sopimuksen päättyessä.

** Oltava kalenterikuukausi

***Karsinavuokrasta annetaan toistaiseksi 60€ maneesittomuusale, kun ison maneesin rakennus ei ole vielä valmistunut. Yksityistallin asiakkaiden käytössä on "pikkumaneesi" (20x40m) ratsastuskoulutuntien ulkopuolella.

Maneesi/Kenttämaksut

Ulkopuolisilla (muualla asuvat) ratsukoilla on oikeus käyttää JRS:n ratsastusalueita ratsastuskoulutuntien ulkopuolella allaolevan hinnaston mukaisesti. Maneesiin kausimaksun maksaneet ratsukot, jotka ovat JRS:n jäseniä, voivat tulla arki-iltaisin jo klo 20, vaikka ratsastuskoulun tunnit jatkuvat 21 asti. Katso tarkemmat säännöt Tilat ja maneesit-valikosta.

HUOM! Tällä hetkellä kun käytössä on vain yksi maneesi, on se varattu ainoastaan JRS:n tallissa asuville ratsukoille. Ulkopuoliset ratsukot voivat kuitenkin osallistua JRS:n järjestämiin valmennuksiin ja kursseille.

Katso tuntien aikataulu Tuntikartta-valikosta.

Maneesi/Kenttä, kertamaksu (ei-jäsen)15€
Maneesi/Kenttä, kertamaksu (JRS:n jäsenet)10€
Maneesi/Kenttä, JRS:n järjestämän valmennuksen yhteydessä10€
Maneesi/Kenttä, Kuukausimaksu210€
Tammikuu-Toukokuu460€
Kesäkuu-Heinäkuu160€
Elokuu-Joulukuu460€

JRS:n jäsenyys

Jäsenhinnat 2024Hinta
Seniori72,00€
Juniori65,00€
Perheenjäsen, Seniori49,00€
Perheenjäsen, Juniori45,50€
Kannatusjäsen, Seniori37,00€
Kannatusjäsen, Juniori37,00€
  • Vuoden 2024 jäsenmaksulaskut lähetetään edellisen vuoden jäsenille automaattisesti, ellet ole ilmoittanut jäsenyyden päättämisestä. Tarkista, että laskussa olevat tiedot (jäsenen nimi, seuran nimi ja jäsenlaji) ovat oikein.
  • SRL Jäsenhuoneessa voit maksaa jäsenmaksun ja päivittää omia tietojasi, sieltä löytyy myös sähköinen jäsenkortti. Jäsenkortteja ei enää lähetetä jäsenille.