Alkeiskurssit

JRS järjestää säännöllisin väliajoin uusia alkeiskursseja lapsille, nuorille ja aikuisille. Tältä sivulta näet, milloin seuraava kurssi on alkamassa.

Sisältö:

Kurssi sisältää 1h teoriaa/käytännön hevostaitoja, sekä 10h ratsastusta. Kurssi pidetään kerran viikossa aina samana ajankohtana. Aiempaa hevoskokemusta ei tarvitse olla. Ratsastuksen perusasioita opetellaan turvallisesti taluttajan avustuksella. Alkeiskurssin tavoitteena on opetella hallitsemaan hevonen ilman taluttajaa, oppia hyvä perusistunta ja kokeilla kaikkia kolmea askellajia.

Ponialkeiskurssilla suositusikäraja on 7 vuotta. Nuoremmille on tarjolla tenavatunteja lauantaisin!

Seuraavan alkeiskurssin ajankohta:

Akeiskursseja alkaa säännöllisesti ympäri vuoden. Seuraa tiedottamista!

Ilmoittautuminen:

Alkeiskurssille ilmoittaudutaan jonoon sähköpostitse opettajille jrs.toimisto@kolumbus.fi tai tiedustele puhelinpäivystysaikaan opettajilta p. 0505705012.

Ilmoittautuessasi kerro ratsastajan nimi, ikä, yhteystiedot (puhelinnumero, osoite), sekä mahdolliset toiveet ajankohdasta. Kun seuraava kurssi on alkamassa, opettajamme ottavat sinuun yhteyttä.